Підбиття основних підсумків роботи КП «Кривбасводоканал» у 2017 році
1.Запуск в роботу Центру обслуговування абонентів 2017 рік КП «Кривбасводоканал» розпочав з запуску Центру обслуговування абонентів. Таким чином підприємством зроблено крок назустріч абонентам, які мають можливість за єдиними координатами отримати як консультацію, так і залишити повідомлення про аварію, порив, витік, передати показання лічильників. З початку запуску до ЦОА щодня надходило до 100-200 повідомлень та дзвінків. … Читати далі Підбиття основних підсумків роботи КП «Кривбасводоканал» у 2017 році
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити